آموزش کسب درآمد از یوتیوب – امروزه کسب درآمد اینترنتی به ویژه کسب درآمد از یوتیوب بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

اما چگونه می توانیم از یوتیوب درآمد کسب کنیم؟ برای این کار چه قدم هایی باید برداریم و چه آموزش هایی باید ببینیم؟

اگر مارا در این مقاله دنبال کنید، پاسخ این سؤالات را خواهید گرفت. در این مقاله به آموزش کسب درآمد از یوتیوب پرداخته ایم.

اهمیت آموزش کسب درآمد از یوتیوب

اهمیت آموزش کسب درآمد از یوتیوب

یوتیوب، پربازدیدترین وب سایت اینترنتی و دومین موتور جستجو در جهان است. علاوه بر این درآمد حاصل از یوتیوب به صورت دلار است و افراد زیادی از طریق فعالیت در آن ثروتمند شده اند. پس این روش از کسب درآمد اینترنتی باید هم مورد توجه قرار گرفته باشد.

آموزش کسب درآمد از یوتیوب، نخستین گام برای ورود به این عرصه است. برای کسب درآمد از یوتیوب، باید حتماً اصول و باید و نباید های این وب سایت را بدانیم.

یوتیوب، بستری است که افراد زیادی در زمینه های مختلفی در آنجا به اشتراک ویدئوهای خود می پردازند.

مطالب بیشتر : دوره جامع کسب درآمد دلاری از یوتیوب

همتای ایرانی یوتیوب، وب سایت آپارات است. با این تفاوت که در یوتیوب روزانه حدود 5 میلیارد ویدئو بازدید میخورد و کاربران بسیاری وقت زیادی را صرف گشت و گذار در یوتیوب می کنند. به طور میانگین هر کاربر 40 دقیقه در یوتیوب حضور دارد.

شاید بسیاری از افراد ایرانی به دلیل تحریم ها و مسدود بودن این وب سایت کسب درآمد از یوتیوب را امری محال قلمداد کنند.

اما هر کاربری در هر نقطه ای از جهان حتی کاربران داخلی ایرانی می توانند با کمی خلاقیت در تولید محتوا، از این وب سایت کسب درآمد کنند. اما چگونه؟

به علت تحریم ها طبیعتاً ایرانیان نتوانند به صورت مستقیم از یوتیوب درآمدی دریافت کنند. اما راهکارهایی وجود دارد تا به طور مستقیم این امکان فراهم شود. شما می توانید از حساب بانکی خارجی خود یا از حساب بانکی آشنای خود در خارج از کشور استفاده نمایید. در این صورت شما می توانید به صورت غیر مستقیم درآمد خود را از یوتیوب دریافت نمایید.

شرکت های واسطه ای در یوتیوب به چه معناست؟

شرکت های واسطه ای در یوتیوب به چه معناست؟

آموزش کسب درآمد از یوتیوب – شرکت های واسطه ای هم در این زمینه فعالیت می کنند. با مراجعه به این شرکت های واسطه  شما می توانید با پرداخت کارمزد، درآمد خود از یوتیوب را دریافت کنید. البته باید این شرکت واسطه قابل اعتماد و با تجربه باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساخت کانال یوتیوب در ایران با ما همراه باشید.

پس همه ی کاربران یوتیوب به صورت مستقیم یا غیر مستقیم می توانند از این وب سایت درآمد داشته باشند.

برای کسب درآمد از یوتیوب باید چند مرحله را طی کنیم تا به درآمد برسیم. با انجام این مراحل شما در خانه می تونید به راحتی درآمد ارزی داشته باشید.

برای اینکه از یوتیوب درآمد داشته باشید در ابتدا باید با این وب سایت شریک شوید. یوتیوب بیشتر درآمد خود را از طریق تبلیغات بدست می آورد و هرچه این تبلیغات بیشتر باشد درآمد حاصل بیشتر خواهد بود. تبلیغات بیشتر در گرو محتوا بیشتر می باشد، پس این وب سایت بخشی از سود و درآمد خود را به تولیدکنندگان محتوا می دهد. اما برای اینکه اطلاعات کامل در این زمینه داشته باشید حتما از صفحه  کسب درآمد از یوتیوب دیدن کنید.

برای رسیدن به درآمد از یوتیوب چه اقداماتی لازم است؟

برای رسیدن به درآمد از یوتیوب چه اقداماتی لازم است؟

  • انتخاب حوزه فعالیتی در یوتیوب

آموزش کسب درآمد از یوتیوب – ابتدا باید حوزه فعالیت مورد علاقه خود را از میان حوزه های موجود انتخاب نمایید و در آن زمینه به تولید محتوای ویدئویی بپردازید.

حوزه هایی مانند سرگرمی و طنز مثل ساخت ویدئو های طنز یا دوربین مخفی، بیشترین درآمد را برای یوتیوبر های ایرانی داشته اند.

البته اگر می خواهید یوتیوبر موفقی باشید باید حوزه ای را انتخاب کنید که در آن توانایی تولید محتوا دارید. علاقه و توانایی به حوزه فعالیت انتخابی می تواند زمینه ادامه فعالیت و موفقیت شما را فراهم آورد.

  • ساخت کانال یوتیوبی

آموزش کسب درآمد از یوتیوب –زمانی که حوزه فعالیتان مشخص شد باید کانال یوتیوبی خود را بسازید و آن را تنظیم کنید. تصویر پروفایل، تصویر کاور، متن معرفی و دیگر آیتم ها می توند کانال شمارا جذاب تر و حرفه ای تر کنند.

  • تولید محتوا ویدئویی جذاب و پربازدید

آموزش کسب درآمد از یوتیوب –در گام بعدی شما باید محتوایی جذاب تولید کنید که مهم ترین بخش ماجراست.

محتوای شما باید به قدری جذاب باشد که وقتی یوتیوب آن را به بازدیدکنندگان پیشنهاد می دهد این ویدئو بازدید بخورد.

پس در این مرحله شما باید ویدئوهایی بسازید که از نظر افراد مختلف ارزش دیده شدن را داشته باشد.

  • جذب بازید کننده برای کانال یوتیوب

آموزش کسب درآمد از یوتیوب –در گام بعدی باید برای کانال و ویدئوهای خود بازدیدکننده جذب کنید. برای این کار می توانید از تلگرام، اینستاگرام و وب سایت های دیگر کمک بگیرید.

  • وریفای کردن کانال یوتیوب

آموزش کسب درآمد از یوتیوب –در نهایت اگر یوتیوب کانال شما را به رسمیت بشناسد و کانال شما وریفای شود، شما می توانید درآمد خود را دریافت کنید.

برای وریفای کردن کانال های یوتیوبی باید 4000 ساعت بازدید در 12 ماه گذشته داشته باشد. علاوه بر این باید 1000 سابسکرایبر یا عضو داشته باشید.

هنگامی که کانال شما به این تعداد از سابسکرایبر و این ساعت از بازدید رسید شما می توانید کسب درآمد از کانال خود را شروع کنید.

پس از وریفای کردن کانال یوتویوب، شما می توانید شروع به کسب درآمد از یوتیوب کنید. برای دریافت درآمد باید سرویس گوگل ادسنس داشته باشید و در آن عضو شوید چون درآمد حاصل از یوتیوب از این طریق پرداخت می شود.