کار کردن و فعالیت در این شبکه و ایجاد محتوا مشتریان زیادی را غنی نموده است . دوره کسب درآمد از یوتیوب دلاری از یوتیوب تمامی جزئیات را نسبت به یوتیوبر شدن و تهیه محتوای ویدیویی به صورت فرایندی تکمیلی و جامع راهنمایی کرده و برای ما توضیح می دهد .

آموزش دوره کسب درآمد از یوتیوب به گونه‌ای تنظیم شده که هم برای افرادی مناسب است که دانش کافی برای یوتیوبر شدن و تهیه محتوای ویدیویی را ندارند و هم برای افرادی که در رشد کانال یوتیوب خود پیشرفت چندانی نداشته اندو توانایی دوره کسب درآمد از یوتیوب از یوتیوب را به دست نیاورده‌اند مفید می باشد .

وبسایت های مسدود یا تحریم شده

وبسایت های مسدود یا تحریم شده

ممکن است به دست آوردن درآمد از طریق یوتیوب برای تعداد زیادی از کاربران ایرانی به دلیل مسدود بودن وب سایت ها و یا تحریم ها و همچنین بسیار موارد دیگر کار غیر ممکنی به نظر بیاید اما با توجه به این مسئله دیگر کاربران فارسی زبان در دیگر نقاط جهان و گاهی کاربران داخل با به کارگیری از ابزارها واسطه های موجود قادر هستند درآمد مناسبی را از طریق این دوره کسب درآمد کنند . یکی از راهکارهای مهم با پیش نیاز های مختلف و فراوان برای دوره کسب درآمد از یوتیوب یوتیوب تبلیغات می باشد اما تعداد زیاد مشتریان این سرویس و این که هر روز بیش از روز قبل کاربران را جذب محتوای ویدیویی خود کرده احتمال درآمدزایی را از روش های دیگر نیز  امکان پذیر کرده است .

در نظر داشته باشید که اگر امکان دسترسی و ثبت نام در سرویس های تبلیغاتی برای شما غیر ممکن بود و شما را از به دست آوردن درآمد از این طریق محدود کرد ،شما می توانید جایگزین های دیگر را مورد استفاده قرار دهید . یکی دیگر از راهکارهایی که مستقیماً به دوره کسب درآمد از یوتیوب می پردازد و آن هم گونه ای از تبلیغات می باشد، تبلیغ مارک های گوناگون در خود ویدئو هست .

مطالب مفید : پکیج کسب درآمد از یوتیوب

با توجه به این روش اگر تعداد جامعه آماری شما مناسب باشد قادر هستید سفارش تامین محتوا برای برندهای بسیار بزرگ و معروف یا کوچک و جزئی را پذیرا باشید و ویدیو خصوصی برای ایشان تهیه نمایید . شبکه‌های گوناگون بررسی گجت های الکترونیکی بخش هایی از اینگونه درآمدها می باشند که بعد از گذشت مدتی باگرفتن مقداری درآمد از برندهای مشهور رسیدگی به محصولات تازه آنها را در قالب یک ویدیو به عهده میگیرند .

یکی دیگر از راه های درآمدزایی از طریق یوتیوب فروش واسطه ای می باشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است باید توجه داشته باشید که شما بعد از اینکه توانستیم مخاطب خود را به خوبی جذب کنید در قسمت مربوط به توضیحات ویدئو لینک خرید محصولات را وارد نمایید . اگر این محصولات به فروش رفت شما در واقع به عنوان عوامل بازاریابی بخشی از مبلغ محصولات را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد .

 

آیا درآمد از یوتیوب حلال است؟

افراد زیادی هستند که نسبت به حکم شرعی به دست آوردن درآمد از طریق یوتیوب اطلاعات کافی ندارند و نسبت به حلال بودن و یا حرام بودن این مسئله حساسیت نشان می دهند .

طبق بررسی‌های انجام شده برخی بر این باورند که در صورتی که یک سایت تبلیغاتی به وجود آمده و به انتشار آگهی و محتویات مربوط به آن بپردازد و یا شخصی در سایت خود بخشی را به این موضوع مختصات اشکال ندارد به شرط اینکه همه آگهی ها و برند های مربوط به آن با توجه به اصول شرعی باشند بگونه ای که موضوع تصویر ها و عکس ها زنان و یا موسیقی نباشد به تبلیغ اجناس حرام نپردازند و یا معامله های بانکی را که سود و ربا در آنها هستند گسترش ندهند علاوه بر این ترویج دهنده سایت های تفریحی مفسد نباشد .

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره جامع کسب درآمد دلاری از یوتیوب با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پیشنهاد هر کس که قصد دارد از طریق یوتیوب دوره کسب درآمد از یوتیوب کند باید شخصی امین باشد . در حضور خداوند را بر همه کارهای خود را حس کند اما اگر سهل انگاری کند و به انتشار و گسترش فساد و حرام اقدام نماید به جامعه اسلامی خیانت بزرگی را مرتکب شده است . با توجه به همه این گفته ها از تفکر در مجموعه احادیث می توان به این نکته پی برد که اگر بازی و تفریح همراه با کارهای حرامی همچون حیوان آزاری، ترک کردن واجبات دینی ، قمار زیان رساندن به دیگران و خود،  تمسخر و بازی کردن با مسائل دینی باشد مباح اعلام شده است .

دیدگاه مقام معظم رهبری  آیت الله خامنه‌ای راجع به به کارگیری شبکه ها اجتماعی و پیام رسان این گونه است که می فرمایند در کل در صورتی که به کارگیری شبکه ها اجتماعی و همانند آن گسترش دهنده فساد و سبب انتشار اطلاعات غلط و همچنین آسیب به اسلام و مسلمانان باشد فاسد اعلام شده و همچنین ترس از انجام گناه و یا برعکس و با قوانین جمهوری اسلامی مخالف باشد جایز نیست و تعیین این مسئله وظیفه مکلف می باشد .

 

محاسبه میزان درآمد در یوتیوب

در حال حاضر نمی‌توان با جدیت گفت که مقدار درآمد از یوتیوب به چه میزان است و این وابسته به مقدار تولید و تهیه محتوای شما و تعداد افراد طرفدار و علاقمند به محتوای شما خواهد بود . برای اینکه از یوتیوب کسب درآمد داشته باشیم به چه شرایطی باید در نظر داشته باشیم که حداقل ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم احتیاج داریم و نهایتاً باید هزار دنبال کننده داشته باشیم .؟ کسب درآمد از یوتیوب از طریق یوتیوب یکی از بهترین روش هایی است که علاقه مندان آن از این طریق به کسب درآمد اینترنتی می پردازند تعداد زیادی از این افراد به منظور کسب درآمد از یوتیوب دلاری یوتیوب را مورد استفاده قرار می‌دهند و علاقه من هستند که کار و فعالیت در یوتیوب را تجربه نمایند اما این افراد تصور میکنند که به دلیل اینکه در ایران حضور دارند و از این جانب تحریم هستند انجام این فعالیت برای آنها محال است در حالی که اصلاً اینگونه نیست کسب درآمد از یوتیوب از این طریق بسیار جالب است .مخصوصاً اینکه ویدیو در این بین دیده می شود، چراکه ویدئو به عنوان بهترین روشهای ارتباطی در جهان شناخته شده است یوتیوب در قبال مشاهده شدن ویدیو های تان به شما پول پرداخت می کند و این یک امر بسیار جذاب است .حال شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که آیا فقط این روش برای کسب درآمد از یوتیوب کافی است ؟ در ادامه راجع به راهکارهای کسب درآمد از یوتیوب به شما توضیح خواهم داد از این رو زمانی که حرف از کسب درآمد از یوتیوب به زبان می‌آید افراد زیادی گمان می کنند که بایستی کانالی را انتخاب نموده و از راه افزایش دیده شدن ویدیو های شان درآمد کسب کند احتمال دارد این یک روش سخت باشد اما امکان پذیر است لذا باید گفته شود که این راهکار تنها راه کسب درآمد از طریق یوتیوب نیست .

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که آیا امکان کسب درآمد از یوتیوب در ایران وجود دارد دروازه می توانیم بگوییم که به طور کلی کسب درآمد از این طریق در ایران نیز قابلیت امکان پذیری را دارد و شما می توانید به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم کسب درآمد نمایید.

دوره کسب درآمد از یوتیوب

انواع روش های دریافت دستمزد از یوتیوب

کسب درآمد مستقیم یعنی اینکه شخص می تواند مستقیماً پول خود را از یوتیوب بگیرد و کسب درآمد غیر مستقیم به معنی این است که با کمک یوتیوب می توان به کسب درآمد از این طریق دست پیدا کرد .

همانگونه که گفته شد یوتیوب در داخل ایران تحریم شده است و اگر شما داشته باشید که از داخل ایران از این طریق به کسب درآمد بپردازید راه های سختی را پیش رو خواهید داشت که باید این راه ها را طی نمایید . باید متوجه باشید که برای کسب درآمد از یوتیوب  به یک حساب Google AdSense نیاز دارید اگر ساکن ایران باشید نمی‌توانید صاحب این حساب شوید به دلیل اینکه اطلاعاتی هم به اطلاعاتی همچون آدرس واقعی شخص س در کشورهای غیر از کشور ایران احتیاج است . در صورتی که یک شخص قابل اطمینان را در خارج از کشور ایران می شناسید می توانید از او خواهش کنید که یک حساب گوگل ادسنس با مشخصات خودش برای شما به وجود بیاورد تا شما از این طریق بتوانید کسب درآمد به شیوه یوتیوب را آغاز نمایید دقت داشته باشید که در مورد این مسئله هیچ گاه قادر نخواهید بود که برخلاف قوانین یوتیوب عمل کنید .

این تصاویر را از ذهن خود دور سازید که شما می توانید با داشتن یک سرور مجازی و داده های شخصی ممکن است این کار را انجام دهید . مولفه های یوتیوب خیلی کامل و جامع هستند و احتمال دارد حساب شما را مسدود کرده و اکثر فعالیت های شما را بیهوده نماید . لذا تلاش نمایید تا با بکارگیری از روشهای صحیح و اصول قانونی بتوانید از طریق یوتیوب درآمد کسب کنید .

نحوه پول دهی یوتیوب

نحوه پول دهی یوتیوب

اساساً این یک سوال بسیار مهم است که باید بدانید برای کسب درآمد از یوتیوب به چه روش پول می دهد روش که یوتیوب  برای دادن پول به شما به کار می گیرد این است: اولاً کانال شما باید حتما ۱۰۰۰ دنبال کننده داشته باشد و بعد از آن این که ویدیو های تان بیشتر از ۴ هزار دقیقه توسط بازدیدکنندگان دیده شده باشند اکنون احتمال دارد که شما پنج تا ویدیو در اختیار داشته باشید که هر یک از ویدیو ها ۱۰ دقیقه زمان دارند و بیشتر از صد نفر اینها را تا آخر تماشا کرده باشند که در کل می شود پنج هزار دقیقه .!

 

باید در نظر داشته باشید که شما بایستی حتماً گوگل ادسنس هم داشته باشید به طوری که عضو این سرویس باشید چرا که درآمد و پول شما از طریق این سایت پرداخت خواهد شد که عضو بودن در این سیستم بسیار ساده و آسان است .

این نکته بسیار مهم را نیز باید مدنظر قرار داد که تمام مشخصه ها و ویژگی های حساب بانکی شما با مشخصات تان در یوتیوب مطابقت داشته باشد حتی ایمیل . مقصود من تمامی مشخصات پارتنر خودتان در خارج از ایران است .تمام نکات بایستی به طور واقعی و طبیعی باشد چرا که در واقع پارتنر شما از کسب درآمد از یوتیوب می نماید. لذا باید تمامی مشخصات در همه جا با یکدیگر مطابقت داشته و یکی باشد .

فعال سازی کسب درآمد از یوتیوب

فعال سازی کسب درآمد از یوتیوب

جهت آغاز کسب درآمد از یوتیوب میلیونی از طریق یوتیوب اول باید بخش کسب درآمد از کانال یوتیوب خویش را فعال نمایید . این مسئله یعنی اینکه شما به یوتیوب اجازه می دهید تا در آغاز ویدیوهای شما ،تبلیغات خویش را منتشر نماید؛ علاوه بر این با فعال سازی کسب درآمد از یوتیوب ،همه نمایش‌های ویدیوی شما به حساب خواهند آمد .