کسب درآمد از یوتیوب چگونه است؟

آیا شما نیز قصد کسب درآمد از یوتیوب را دارید؟ با ما همراه باشید. در ادامه در نظر داریم به طور مفید و مختصر، اطلاعات مطلوبی در اختیار شما قرار دهیم. درآمد حاصل از یوتیوب به صورت دلار پرداخت می شود، این امر انگیزه ی لازم برای راه اندازی کانال یوتیوب را در بین کاربران ایرانی به دلیل افزایش میزان نرخ دلار در کشور، به مقدار زیاد افزایش داده است. شما میتوانید با بهره مندی از آموزش های کسب درآمد از یوتیوب به راحتی با استفاده از روش های مستقیم و غیر مستقیم، درآمدزایی را آغاز کنید.

علاقه مندان به کسب درآمد اینترنتی می توانند به راحتی با فراگیری آموزش های لازم، کسب و کار جدیدی برای خود در یوتیوب فعال کنند. اگرچه به دلیل تحریم های ظالمانه، استفاده از یوتیوب برای بسیاری از کاربران ایرانی با مشکل مواجه است ولی با پشتکار و صبر در این راه می توانید  یک یوتیوبر حرفه ای باشید.  لازم به ذکر است که یوتیوب از طریق حساب کاربری ایجاد شده در گوگل ادسنس پول شما را پرداخت می کند.  فعال سازی این حساب برای کاربران ایرانی با آی پی کشورمان ممکن نیست، چون برای این امر به آدرس شخصی در کشور دیگری نیاز است. تصور نکنید که با ایجاد آیدی های جعلی و سرورهای مجازی بتوانید یوتیوب را دور بزنید زیرا الگوریتم های آن بسیار پیشرفته هستند و به محض شناسایی هرگونه اطلاعات جعلی، حساب شما بلاک شده و همه ی زحماتتان بر باد خواهد رفت. توصیه ما آن است برای کسب درآمد از یوتیوب راه های قانونی را هدف قرار دهید. در آموزش های حرفه ای ارائه شده در تلاش هستیم که ترفندهای لازم در این خصوص را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

روش های درآمدزایی از یوتیوب

برای کسب درآمد از یوتیوب چه راهکارهایی موجود است؟ چگونه می توانید درآمدزایی خوبی از یوتیوب داشته باشید؟ روشهای مختلفی برای درآمدزایی از این راه در دست است.  امروزه بسیاری از کاربران ایرانی نیز با استفاده از این روش ها توانسته اند سود کلانی به دست آورند. از مهمترین روش های کسب درآمد از یوتیوب می توان موارد زیر را در اولویت قرار داد:

  • عضویت در برنامه ی YouTube Partner Programing
  • همکاری در فروش یوتیوب
  • تبلیغات اسپانسری
  • فروش خدمات و محصولات در یوتیوب
  • راه اندازی بخش اعضای ویژه

لازم به ذکر است در انتخاب یک روش حتما به علاقه و استعداد فردی خود دقت کنید زیرا اگر علاقه و مهارت کافی نداشته باشید در این صورت موفقیت شما سخت خواهد بود. در چه حوزه ای تخصص دارید؟ متناسب با همان حوزه می توانید با ایجاد کانال یوتیوب،  درآمدزایی را آغاز کنید در ابتدا به منظور یوتیوبر شدن باید زمان کافی صرف شود. تصور نکنید در مدت زمان چند روزه بتوانید به حد نصاب مد نظر برسید ولی با صبر و پشتکار می توانید یک کسب و کار پول ساز به دست آورید. در ویدیوهای آموزشی ارائه شده  در تلاش هستیم که ترفندهای جالب را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. ما اینجا هستیم تا شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کنیم.

کسب درآمد از یوتیوب در ایران

کسب درآمد از یوتیوب با توجه به مشکلات تحریم که در بخش های قبلی یاد شد اگر چه با مشکلاتی روبرو است ولی غیر ممکن نیست. راه هایی برای دور زن تحریم ها موجود است ولی باید اصولی ترین راه را در اولویت قرار دهید تا از این طریق بتوانیم ریسک های بعدی را کاهش دهیم. یکی از بهترین راه برای راه اندازی کانال در یوتیوب در ایران آن است که به کمک آشنا یا دوستی در خارج از کشور، عضو یوتیوب شوید و راه اندازی کانال را انجام دهید، سپس شما می توانید به عنوان یکی از مدیران کانال، فعالیت خود را آغاز کنید. بعد از آن،  موقع تسویه لازم است که پارتنر انتخاب شده هزینه را از طریق صرافی های آنلاین به حساب شما انتقال دهد. روش دیگری که معمولا ریسک خیلی بالایی دارد آن است که سرور مجازی تهیه کرده و از طریق آن اقدامات مربوط را دنبال کنید. البته در این روش مجدد برای باز کردن یک حساب کاربری به آدرس شخصی در خارج از کشور نیازمند هستیم که دردسرهای خاص خود را دارد.

به منظور بهره مندی از بهترین روش برای درآمدزایی می توانید از خدمات شرکت های فعال در این زمینه نیز بهره مند باشید. برخی از شرکت ها خدمات افتتاح حساب کاربری در یوتیوب را با دریافت مبلغی در اختیار شما قرار می دهند. در انتخاب این نوع از شرکت ها حتما تصمیم عاقلانه ای بگیرید زیرا سودجویان بسیاری در صحنه حضور دارند و هر اقدام نادرست می تواند سبب اتلاف زمان و هزینه ی شما باشد.

تعرفه درآمد از یوتیوب

تعرفه ی درآمد از یوتیوب چقدر است؟ ممکن است قبل از آغاز به کار علاقه مند باشید که بدانید از طریق یوتیوب چه مقدار می توانید درآمدزایی کنید. در ابتدا باید بگوییم اگر به عنوان یک یوتیوبر حرفه ای فعالیت کنید به مراتب درآمد شما بسیار زیاد خواهد بود و سود کلانی به دست خواهید آورد.

به طور دقیق نمی توان گفت که یوتیوب چه هزینه ای برای بازدید ویدیوها پرداخت می کند، زیرا پارامتر و فاکتورهای بسیاری می تواند دخیل باشد ولی در حالت کلی به ازای هر 1000 بازدید، یوتیوب  حدود 1 تا 5 دلار به شما پرداخت می کند. البته در صورتی که کاربران نسخه ی پرمیوم را انتخاب کنند یا در حین تبلیغ در بین ویدیوی شما، از ابزارهای مسدود کننده ی تبلیغ استفاده کنند در این صورت برای  بازدید های یاد شده هزینه ای  پرداخت نمی شود. یوتیوب به ازای تبلیغاتی که در آن منتشر می شود، هزینه ای دریافت می کند و آن را در پست های اشتراک گذاشته شده  توسط یوتیوبرها منتشر می کند، از این طریق درآمدی برای آنها نیز  در نظر می گیرد.

حال ممکن است بگویید 1 تا 2 دلار آیا ارزش این را دارد؟ اجازه دهید کمی موضوع را برایتان شفاف تر کنم. همانطور که در بخش بالا اشاره کردیم به ازای تبلیغ های ارائه شده، هزینه به شما پرداخت میشود. اگر در یک فیلم یک ساعته، 4 تبلیغ استفاده شود در این صورت به جای 2 دلار 8 دلار در ازای 1000 بازدید به حساب شما افزوده می شود(اعداد فرضی هستند). اگر ویدیوی شما 100 هزار بازدید داشته باشد با این حساب می توانید 400 دلار به دست آورید. 400 دلار با توجه به نرخ دلار در ایران، مبلغ قابل قبولی به نظر میرسد. پس همانطور که قابل درک است باید کیفیت ویدیوهای منتشر شده را افزایش دهید تا بتوانید میزان بازدید و در ادامه میزان کسب درآمد از یوتیوب را افزایش دهید.

خواندن این مطلب توصیه میشود: همه چیز درباره کسب درآمد دلاری

چگونه یوتیوب به شما پول میدهد

شرایط خاصی برای دریافت پول از یوتیوب موجود است. در واقع اگر بتوانید معیارهای لازم برای یوتیوبر بودن را پشت سر بگذارید، می توانید کسب درآمد از یوتیوب را آغاز کنید. برای درآمد زایی با این برنامه لازم است ابتدا کانال شما دارای 1000 عضو فعال باشد و اینکه ویدیوهای شما به طور تقریب به مقدار  4000 ساعت دیده شده باشد. البته در نظر داشته باشید که به منظور یوتیوب بودن نیاز نیست ویدیوهای بسیار زیادی منتشر کنید. به عنوان مثال اگر شما 4 ویدیو داشته باشید و هر کدام ده دقیقه باشند، اگر 1000 نفر آنها را تا آخر تماشا کنند، در این صورت در مجموع می شود 4000 ساعت! پس با چند ویدیوی با کیفیت و جذاب نیز می توان، به سرعت به حد نصاب مورد نیاز رسید.

برای برداشت وجه از یوتیوب، نیازمند استفاده از گوگل ادسنس هستیم که در بخش قبلی توضیح دادیم که بهتر است با استفاده از روش های قانونی اقدامات مربوط انجام شود. توجه کنید اطلاعات ارائه شده برای این امر باید دقیق و واقعی باشند.  با فراگیری آموزش های کسب درآمد از یوتیوب می توانید به راحتی ایده های مختلفی برای درآمدزایی و افزایش کیفیت ویدیوهای منتشر شده به دست اورید.

کسب درآمد از یوتیوب مانند یوتیوبر های حرفه ای

برای درآمد از یوتیوب به روش یوتیوبرهای حرفه ای لازم است برخی از باید و نبایدهای لازم را در اولویت قرار دهید. این امر می تواند با گذر زمان میزان درآمدزایی شما را افزایش دهد. هر چه ویدیویی که منتشر می شود جذاب باشد، به مراتب می تواند توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. قرار است از طریق میزان بازدیدهای صورت گرفته از ویدیوی منتشر شده در کانال شما، درآمد زایی کنید. به همین دلیل حساسیت ویژه ای برای ساخت بهترین ویدیوها در نظر بگیرید. از مهمترین نکاتی که توسط یوتیوبرهای حرفه ای در اولویت قرار می گیرد، می توان موارد زیر را نام برد:

  • تولید بهترین ویدیو ها
  • تعامل بودن با دنبال کنندگان یوتیوب
  • استفاده از عنوان های جذاب
  • استفاده از تامنیل(عکس کاور ویدیو)های جذاب

ساخت کاور جذاب می تواند بازدید ویدیو را افزایش دهد، اگرچه در ابتدا برای یوتیوبر شدن باید زمانی صرف شود ولی ارزش آن را دارد زیرا در مدت بسیار کوتاه، به راحتی می توانید از سود آن بهره مند شوید. عکس جالبی که در ویدیو شما قرار می گیرد، می تواند انگیزه کافی در  کاربران را برای تماشای ادامه ی ویدیو ایجاد کند. عنوان های جذاب را فراموش نکنید، یک عنوان تاثیر گذار می تواند به راحتی مخاطبان شما را ترغیب کند. در انتخاب عنوان مناسب، خلاقیت داشته باشید. یک محتوای با کیفیت با یک عنوان نامناسب به هیچ وجه قابل رویت نخواهد بود. در آموزش راهکارهای کسب درآمد از یوتیوب در تلاش هستیم ایده های جالبی برای انتخاب بهترین عنوان با توجه به محتوای تولید شده، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

آموزش درآمد از یوتیوب با مهدی زردکانلو

با بهره مندی از آموزش های جامع و کامل کسب درآمد از یوتیوب ارائه شده توسط مهدی زردکانلو می توانید به راحتی مسیر ترقی در این زمینه را دنبال کنید. قرار است زمان و هزینه ی لازم برای یوتیوبر شدن پرداخت کنید به همین دلیل گام های مطمئن را دنبال کنید. اگر تجربه و دانش لازم را نداشته باشید، به دلیل عدم رسیدن به موفقیت دلخواه در کوتاهترین مدت زمان، ناامید شده و منصرف خواهید شد. در آموزش های جامع درآمد زایی از یوتیوب در تلاش هستیم ایده و راهکارهای جالبی برای افزایش کیفیت ویدیو های تولید شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تا بتوانید بحران های ایجاد شده را به راحتی مدیریت کنید.

به منظور بهره مندی از آموزش های مربوط می توانید با ما از طریق راههای ارتباطی در وب سایتمان در تماس بوده و راهنمایی کامل به دست آورید. اگر علاقه مند به کسب و کار اینترنتی هستید، استفاده از یوتیوب یکی از بهترین راهکارها برای درآمدزایی کلان می باشد زیرا نرخ دلار در کشور به مقدار زیاد افزایش یافته و این امر شرایط مطلوبی برای درآمدزایی دلاری از یوتیوب ایجاد کرده است.

جمع بندی

اگر علاقه مند به کسب درآمد از یوتیوب هستید بدون شک مطالب ارائه شده در این بخش می تواند دیدگاه مطلوبی در اختیار شما قرار دهد. اگر احساس می کنید توانایی لازم برای ایجاد ویدیوهای جذاب و جلب توجه توجه کاربران را دارید، پس دست به کار شوید. یک محتوای خوب و مفید می تواند مسیر درآمدزایی خوبی برای شما آغاز کند. موضوعات و محتواهای پرمخاطب را شناسایی کنید و سپس با افزودن خلاقیت خود، بتوانید کیفیت نهایی محتوا را افزایش دهید.

حتما از اعضای فعال در کانال خود فیدبک های لازم را دریافت کنید، این امر می تواند در بهبودی جذابیت ویدیوهای منتشر شده بسیار مفید باشد.اگر واقعا به دنبال درآمدزایی از یوتیوب هستید، ناامید نشوید، ممکن است بعد از چند ماه یا حتی یک سال به هدف خود برسید. پس با صبر به فعالیت خود ادامه دهید. در نهایت لازم است بگوییم برای راه اندازی کانال یوتیوب حتما روش های قانونی را دنبال کنید.

اینستاگرام مهدی زردکانلو
اینستاگرام مهدی زردکانلو